APA:
کپیسلیمانی، اسماعیل، عباسی، مسلم، و طغیانی، الهه. (1395). اثر بخشی آموزش راهبردهای شناختی-فراشناختی بر عملکرد توجهی- حافظه ای دانش آموزان مبتلا به ADHD. راهبردهای شناختی در یادگیری، 4(7 )، 1-21. SID. https://sid.ir/paper/255101/fa
Vancouver:
کپیسلیمانی اسماعیل، عباسی مسلم، طغیانی الهه. اثر بخشی آموزش راهبردهای شناختی-فراشناختی بر عملکرد توجهی- حافظه ای دانش آموزان مبتلا به ADHD. راهبردهای شناختی در یادگیری[Internet]. 1395؛4(7 ):1-21. Available from: https://sid.ir/paper/255101/fa
IEEE:
کپیاسماعیل سلیمانی، مسلم عباسی، و الهه طغیانی، “اثر بخشی آموزش راهبردهای شناختی-فراشناختی بر عملکرد توجهی- حافظه ای دانش آموزان مبتلا به ADHD،” راهبردهای شناختی در یادگیری، vol. 4، no. 7 ، pp. 1–21، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/255101/fa