APA:
کپیجلیل آبکنار، سیده سمیه، موللی، گیتا، و ادیب سرشکی، نرگس. (1390). مقایسه اثربخشی آموزش راهبردهای شناختی و شناختی-فراشناختی مبتنی بر مهارت های حل مساله ریاضی در دانش آموزان دختر کم توان ذهنی پایه سوم راهنمایی. آرشیو توانبخشی (توانبخشی)، 12(4)، 57-67. SID. https://sid.ir/paper/43629/fa
Vancouver:
کپیجلیل آبکنار سیده سمیه، موللی گیتا، ادیب سرشکی نرگس. مقایسه اثربخشی آموزش راهبردهای شناختی و شناختی-فراشناختی مبتنی بر مهارت های حل مساله ریاضی در دانش آموزان دختر کم توان ذهنی پایه سوم راهنمایی. آرشیو توانبخشی (توانبخشی)[Internet]. 1390؛12(4):57-67. Available from: https://sid.ir/paper/43629/fa
IEEE:
کپیسیده سمیه جلیل آبکنار، گیتا موللی، و نرگس ادیب سرشکی، “مقایسه اثربخشی آموزش راهبردهای شناختی و شناختی-فراشناختی مبتنی بر مهارت های حل مساله ریاضی در دانش آموزان دختر کم توان ذهنی پایه سوم راهنمایی،” آرشیو توانبخشی (توانبخشی)، vol. 12، no. 4، pp. 57–67، 1390، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/43629/fa