APA:
کپیمیردورقی، فاطمه، مشهدی، علی، صالحی فدردی، جواد، و رسول زاده طباطبایی، سیدکاظم. (1395). نقش میانجی گری مدیریت زمان برای نشانه های اختلال نارسایی توجه/فزون کنشی و پیشرفت تحصیلی در دانشجویان. راهبردهای شناختی در یادگیری، 4(7 )، 157-177. SID. https://sid.ir/paper/255106/fa
Vancouver:
کپیمیردورقی فاطمه، مشهدی علی، صالحی فدردی جواد، رسول زاده طباطبایی سیدکاظم. نقش میانجی گری مدیریت زمان برای نشانه های اختلال نارسایی توجه/فزون کنشی و پیشرفت تحصیلی در دانشجویان. راهبردهای شناختی در یادگیری[Internet]. 1395؛4(7 ):157-177. Available from: https://sid.ir/paper/255106/fa
IEEE:
کپیفاطمه میردورقی، علی مشهدی، جواد صالحی فدردی، و سیدکاظم رسول زاده طباطبایی، “نقش میانجی گری مدیریت زمان برای نشانه های اختلال نارسایی توجه/فزون کنشی و پیشرفت تحصیلی در دانشجویان،” راهبردهای شناختی در یادگیری، vol. 4، no. 7 ، pp. 157–177، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/255106/fa