APA:
کپیارغوانی پیرسلامی، مینا، موسوی نسب، سیدمحمدحسین، و خضری مقدم، نوشیروان. (1396). بررسی اثربخشی توانمندسازی شناختی بر کارکردهای اجرایی (تغییر, به روز رسانی و بازداری) دانش آموزان دارای اختلال یادگیری. راهبردهای شناختی در یادگیری، 5(8 )، 205-222. SID. https://sid.ir/paper/255163/fa
Vancouver:
کپیارغوانی پیرسلامی مینا، موسوی نسب سیدمحمدحسین، خضری مقدم نوشیروان. بررسی اثربخشی توانمندسازی شناختی بر کارکردهای اجرایی (تغییر, به روز رسانی و بازداری) دانش آموزان دارای اختلال یادگیری. راهبردهای شناختی در یادگیری[Internet]. 1396؛5(8 ):205-222. Available from: https://sid.ir/paper/255163/fa
IEEE:
کپیمینا ارغوانی پیرسلامی، سیدمحمدحسین موسوی نسب، و نوشیروان خضری مقدم، “بررسی اثربخشی توانمندسازی شناختی بر کارکردهای اجرایی (تغییر, به روز رسانی و بازداری) دانش آموزان دارای اختلال یادگیری،” راهبردهای شناختی در یادگیری، vol. 5، no. 8 ، pp. 205–222، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/255163/fa