APA:
کپیکابینی مقدم، سلیمان، انتصارفومنی، غلامحسین، حجاری، مسعود، و اسدزاده، حسن. (1398). مقایسه تاثیر آموزش راهبردهای یادگیری خودتنظیمی و کمک خواهی در افزایش اشتیاق و سرزندگی تحصیلی دانش آموزان اهمال کار. راهبردهای شناختی در یادگیری، 7(13 )، 191-212. SID. https://sid.ir/paper/255176/fa
Vancouver:
کپیکابینی مقدم سلیمان، انتصارفومنی غلامحسین، حجاری مسعود، اسدزاده حسن. مقایسه تاثیر آموزش راهبردهای یادگیری خودتنظیمی و کمک خواهی در افزایش اشتیاق و سرزندگی تحصیلی دانش آموزان اهمال کار. راهبردهای شناختی در یادگیری[Internet]. 1398؛7(13 ):191-212. Available from: https://sid.ir/paper/255176/fa
IEEE:
کپیسلیمان کابینی مقدم، غلامحسین انتصارفومنی، مسعود حجاری، و حسن اسدزاده، “مقایسه تاثیر آموزش راهبردهای یادگیری خودتنظیمی و کمک خواهی در افزایش اشتیاق و سرزندگی تحصیلی دانش آموزان اهمال کار،” راهبردهای شناختی در یادگیری، vol. 7، no. 13 ، pp. 191–212، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/255176/fa