APA:
کپیناصح، اشکان. (1398). تأثیر مداخله گروهی مبتنی بر ذهن آگاهی بر حرمت خود و مشکلات اجتماعی دانش-آموزان دارای نشانه های اختلال نارسایی توجه/ فزون کنشی. سلامت روان کودک (روان کودک)، 6(3 )، 256-268. SID. https://sid.ir/paper/258270/fa
Vancouver:
کپیناصح اشکان. تأثیر مداخله گروهی مبتنی بر ذهن آگاهی بر حرمت خود و مشکلات اجتماعی دانش-آموزان دارای نشانه های اختلال نارسایی توجه/ فزون کنشی. سلامت روان کودک (روان کودک)[Internet]. 1398؛6(3 ):256-268. Available from: https://sid.ir/paper/258270/fa
IEEE:
کپیاشکان ناصح، “تأثیر مداخله گروهی مبتنی بر ذهن آگاهی بر حرمت خود و مشکلات اجتماعی دانش-آموزان دارای نشانه های اختلال نارسایی توجه/ فزون کنشی،” سلامت روان کودک (روان کودک)، vol. 6، no. 3 ، pp. 256–268، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/258270/fa