APA:
کپیجنتی، معصومه، عبدلی، بهروز، فارسی، علیرضا، و شمسی پوردهکردی، پروانه. (1397). تأثیر ساختار تمرین و طول فواصل تمرین آسایی بر تحکیم حافظه حرکتی در کودکان: بررسی زیربنای نظریه های تغییرپذیری تمرین و کدگذاری اختصاصی بازنمایی های حافظه ای. سلامت روان کودک (روان کودک)، 5(2 )، 95-106. SID. https://sid.ir/paper/258417/fa
Vancouver:
کپیجنتی معصومه، عبدلی بهروز، فارسی علیرضا، شمسی پوردهکردی پروانه. تأثیر ساختار تمرین و طول فواصل تمرین آسایی بر تحکیم حافظه حرکتی در کودکان: بررسی زیربنای نظریه های تغییرپذیری تمرین و کدگذاری اختصاصی بازنمایی های حافظه ای. سلامت روان کودک (روان کودک)[Internet]. 1397؛5(2 ):95-106. Available from: https://sid.ir/paper/258417/fa
IEEE:
کپیمعصومه جنتی، بهروز عبدلی، علیرضا فارسی، و پروانه شمسی پوردهکردی، “تأثیر ساختار تمرین و طول فواصل تمرین آسایی بر تحکیم حافظه حرکتی در کودکان: بررسی زیربنای نظریه های تغییرپذیری تمرین و کدگذاری اختصاصی بازنمایی های حافظه ای،” سلامت روان کودک (روان کودک)، vol. 5، no. 2 ، pp. 95–106، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/258417/fa