APA:
کپیمحمدشفیعی، مجید، رحمت آبادی، یزدان، و سلیمان زاده، امید. (1398). تأثیر ارتباطات بازاریابی شبکه های اجتماعی بر ارزش ویژه برند, ارزش ویژه ارتباطی و پاسخ مشتری. مطالعات رفتار مصرف کننده، 6(1 )، 105-124. SID. https://sid.ir/paper/268089/fa
Vancouver:
کپیمحمدشفیعی مجید، رحمت آبادی یزدان، سلیمان زاده امید. تأثیر ارتباطات بازاریابی شبکه های اجتماعی بر ارزش ویژه برند, ارزش ویژه ارتباطی و پاسخ مشتری. مطالعات رفتار مصرف کننده[Internet]. 1398؛6(1 ):105-124. Available from: https://sid.ir/paper/268089/fa
IEEE:
کپیمجید محمدشفیعی، یزدان رحمت آبادی، و امید سلیمان زاده، “تأثیر ارتباطات بازاریابی شبکه های اجتماعی بر ارزش ویژه برند, ارزش ویژه ارتباطی و پاسخ مشتری،” مطالعات رفتار مصرف کننده، vol. 6، no. 1 ، pp. 105–124، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/268089/fa