APA:
کپیکریمیان، لیلا، امیرشاهی، میراحمد، حیدرزاده، کامبیز، و غفاری، فرهاد. (1398). طراحی مدل برندسازی در شرکتهای بیمه بازرگانی ایران با استفاده از رویکرد پژوهش ترکیبی. مطالعات رفتار مصرف کننده، 6(1 )، 245-265. SID. https://sid.ir/paper/268100/fa
Vancouver:
کپیکریمیان لیلا، امیرشاهی میراحمد، حیدرزاده کامبیز، غفاری فرهاد. طراحی مدل برندسازی در شرکتهای بیمه بازرگانی ایران با استفاده از رویکرد پژوهش ترکیبی. مطالعات رفتار مصرف کننده[Internet]. 1398؛6(1 ):245-265. Available from: https://sid.ir/paper/268100/fa
IEEE:
کپیلیلا کریمیان، میراحمد امیرشاهی، کامبیز حیدرزاده، و فرهاد غفاری، “طراحی مدل برندسازی در شرکتهای بیمه بازرگانی ایران با استفاده از رویکرد پژوهش ترکیبی،” مطالعات رفتار مصرف کننده، vol. 6، no. 1 ، pp. 245–265، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/268100/fa