APA:
کپیسیم خواه، مسعود، و محمدخانی، الهه. (1397). تبیین نقش میانجی تعهد به اجتماع برند آنلاین در ارتباط بین هم خلقی ارزش در اجتماع برند آنلاین و وفاداری به برند. مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند، 7(26 )، 5-35. SID. https://sid.ir/paper/268139/fa
Vancouver:
کپیسیم خواه مسعود، محمدخانی الهه. تبیین نقش میانجی تعهد به اجتماع برند آنلاین در ارتباط بین هم خلقی ارزش در اجتماع برند آنلاین و وفاداری به برند. مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند[Internet]. 1397؛7(26 ):5-35. Available from: https://sid.ir/paper/268139/fa
IEEE:
کپیمسعود سیم خواه، و الهه محمدخانی، “تبیین نقش میانجی تعهد به اجتماع برند آنلاین در ارتباط بین هم خلقی ارزش در اجتماع برند آنلاین و وفاداری به برند،” مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند، vol. 7، no. 26 ، pp. 5–35، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/268139/fa