APA:
کپیلطفی، مژگان، زمان زاده، وحید، عبداله زاده مهلانی، فرحناز، داوودی، عارفه، و روشنگر، فریبرز. (1389). تاثیر کاربرد راهنمای یادگیری بالینی (logbook) بر یادگیری دانشجویان پرستاری. مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی، 10(1 (پیاپی 25))، 64-70. SID. https://sid.ir/paper/355800/fa
Vancouver:
کپیلطفی مژگان، زمان زاده وحید، عبداله زاده مهلانی فرحناز، داوودی عارفه، روشنگر فریبرز. تاثیر کاربرد راهنمای یادگیری بالینی (logbook) بر یادگیری دانشجویان پرستاری. مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی[Internet]. 1389؛10(1 (پیاپی 25)):64-70. Available from: https://sid.ir/paper/355800/fa
IEEE:
کپیمژگان لطفی، وحید زمان زاده، فرحناز عبداله زاده مهلانی، عارفه داوودی، و فریبرز روشنگر، “تاثیر کاربرد راهنمای یادگیری بالینی (logbook) بر یادگیری دانشجویان پرستاری،” مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی، vol. 10، no. 1 (پیاپی 25)، pp. 64–70، 1389، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/355800/fa