APA:
کپیترابی زاده، کاملیا، فتحی آذر، اسکندر، و رحمانی، آزاد. (1388). مقایسه تاثیر پازل و سخنرانی برنامه ریزی شده بر ادراک دانشجویان پرستاری از فضای روانی - اجتماعی کلاس های درس. مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی، 9(4 (پیاپی 24))، 290-301. SID. https://sid.ir/paper/356058/fa
Vancouver:
کپیترابی زاده کاملیا، فتحی آذر اسکندر، رحمانی آزاد. مقایسه تاثیر پازل و سخنرانی برنامه ریزی شده بر ادراک دانشجویان پرستاری از فضای روانی - اجتماعی کلاس های درس. مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی[Internet]. 1388؛9(4 (پیاپی 24)):290-301. Available from: https://sid.ir/paper/356058/fa
IEEE:
کپیکاملیا ترابی زاده، اسکندر فتحی آذر، و آزاد رحمانی، “مقایسه تاثیر پازل و سخنرانی برنامه ریزی شده بر ادراک دانشجویان پرستاری از فضای روانی - اجتماعی کلاس های درس،” مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی، vol. 9، no. 4 (پیاپی 24)، pp. 290–301، 1388، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/356058/fa