مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,014
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

702
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

1

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

عوامل موثر در عدم اجرای مدیریت کیفیت در سازمان های ارایه کننده خدمات بهداشتی و درمانی کشور و ارایه راهکارهای لازم جهت رفع آنها

صفحات

 صفحه شروع 49 | صفحه پایان 62

چکیده

 مدیریت کیفیت از طریق فرایند ارتقاء مستمر کیفیت بر روی افزایش رضایت مشتری و ارائه صحیح خدمات - تامین نیاز مشتری ها - مناسب بودن تولید (خدمات) و کاهش هزینه ها تاکید داشته و در نهایت سعی در اصلاح و بهبود عملکرد و کیفیت تولید و افزایش بهره وری در سازمان ها دارد. در قرن بیست و یکم که قرن کیفیت نامیده می شود سازمان های ارائه دهنده خدمات بهداشتی و درمانی کشور نیز همسو با سایر سازمان ها باید به دنبال تغییر و تحول مناسب و به سمت و سوی آینده باشند و با توجه به شرایط فرهنگی و زیست بوم شناختی استقرار مدیریت کیفیت را در پیش گیرند. مشکلات بسیاری در راه اجرای مدیریت کیفیت در این سازمان ها وجود دارد از جمله مشکلات ساختاری - مشکلات فرآیندی - ارزیابی و پایش عملکرد و نیروی انسانی - راهکارهای مناسب جهت رفع مشکلات فوق با اجرای تغییر فرهنگ - تعهد مدیریت - نگرش رهبری مدیریت خوب - پیشگیری - ارتقا مستمر و بعضی دیگر ممکن می شود که در این مقاله به طور مشروح بیان خواهد شد.

استنادها

ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    درگاهی، حسین، و رضاییان، مصطفی. (1382). عوامل موثر در عدم اجرای مدیریت کیفیت در سازمان‌های ارایه کننده خدمات بهداشتی و درمانی کشور و ارایه راهکارهای لازم جهت رفع آنها. طب و تزکیه، -(50)، 49-62. SID. https://sid.ir/paper/367008/fa

    Vancouver: کپی

    درگاهی حسین، رضاییان مصطفی. عوامل موثر در عدم اجرای مدیریت کیفیت در سازمان‌های ارایه کننده خدمات بهداشتی و درمانی کشور و ارایه راهکارهای لازم جهت رفع آنها. طب و تزکیه[Internet]. 1382؛-(50):49-62. Available from: https://sid.ir/paper/367008/fa

    IEEE: کپی

    حسین درگاهی، و مصطفی رضاییان، “عوامل موثر در عدم اجرای مدیریت کیفیت در سازمان‌های ارایه کننده خدمات بهداشتی و درمانی کشور و ارایه راهکارهای لازم جهت رفع آنها،” طب و تزکیه، vol. -، no. 50، pp. 49–62، 1382، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/367008/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button