APA:
کپیفلاحی، محمدباقر، طباطبایی نسب، سیدمحمد، و سبک رو، مهدی. (1398). بررسی تأثیر مدیریت منابع انسانی برند محور بر ارزش ویژه ی برند مبتنی بر مشتری با روش مدل سازی خطی سلسله مراتبی (HLM), مورد مطالعه: هتل های شیراز. گردشگری و توسعه، 8(1 )، 154-171. SID. https://sid.ir/paper/369424/fa
Vancouver:
کپیفلاحی محمدباقر، طباطبایی نسب سیدمحمد، سبک رو مهدی. بررسی تأثیر مدیریت منابع انسانی برند محور بر ارزش ویژه ی برند مبتنی بر مشتری با روش مدل سازی خطی سلسله مراتبی (HLM), مورد مطالعه: هتل های شیراز. گردشگری و توسعه[Internet]. 1398؛8(1 ):154-171. Available from: https://sid.ir/paper/369424/fa
IEEE:
کپیمحمدباقر فلاحی، سیدمحمد طباطبایی نسب، و مهدی سبک رو، “بررسی تأثیر مدیریت منابع انسانی برند محور بر ارزش ویژه ی برند مبتنی بر مشتری با روش مدل سازی خطی سلسله مراتبی (HLM), مورد مطالعه: هتل های شیراز،” گردشگری و توسعه، vol. 8، no. 1 ، pp. 154–171، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/369424/fa