مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

442
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

546
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

بررسی شکاف کیفیت خدمات آموزشی از دیدگاه دانشجویان دستیاری دانشگاه علوم پزشکی زنجان در سال تحصیلی 97-96

صفحات

 صفحه شروع 1 | صفحه پایان 7

چکیده

 زمینه و هدف: بررسی رضایتمندی دانشجویان از کیفیت خدمات آموزشی دانشگاه می تواند تا حدودی شکاف بین انتظارات آنان با وضعیت موجود را نشان دهد. لذا این مطالعه به منظور تعیین شکاف کیفیت خدمات آموزشی از دیدگاه دانشجویان دستیاری دانشگاه علوم پزشکی زنجان در سال تحصیلی 96-97 انجام گرفت. روش بررسی: این مطالعه یک مطالعه ی تحلیلی-مقطعی بود. جامعه ی آماری تحقیق کلیه ی دانشجویان دستیاری دانشگاه علوم پزشکی زنجان در سال تحصیلی 96-97 بودند که تعداد آن ها 188 نفر بودند که به صورت سرشماری وارد مطالعه گردیدند. داده ها با استفاده از پرسش نامه کیفیت خدمات آموزشی (SERVQUAL) جمع آوری گردید. تجزیه وتحلیل داده ها با استفاده از آمار توصیفی و آزمون تی زوجی در نرم افزار SPSS نسخه 24 انجام شد. یافته ها: از میان 188 شرکت کننده در مطالعه 106 نفر زن (56 درصد) و 82 نفر مرد (46 درصد) بودند, ازنظر سنی نیز 122 نفر زیر 35 سال (65 درصد) و 66 نفر بالای 35 سال (35 درصد) قرار داشتند. نتایج آزمون تی زوجی نیز نشان داد که بین ادراک و انتظارات دستیاران از کیفیت خدمات آموزشی در تمامی ابعاد پنج گانه خدمات شکاف منفی وجود دارد (97/1

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

    استناددهی

    APA: کپی

    سرافراز، حمید، شعبانی، مینا، معتمد، نیما، و آرمانی کیان، علیرضا. (1398). بررسی شکاف کیفیت خدمات آموزشی از دیدگاه دانشجویان دستیاری دانشگاه علوم پزشکی زنجان در سال تحصیلی 97-96. توسعه آموزش در علوم پزشکی، 12(34 )، 1-7. SID. https://sid.ir/paper/393966/fa

    Vancouver: کپی

    سرافراز حمید، شعبانی مینا، معتمد نیما، آرمانی کیان علیرضا. بررسی شکاف کیفیت خدمات آموزشی از دیدگاه دانشجویان دستیاری دانشگاه علوم پزشکی زنجان در سال تحصیلی 97-96. توسعه آموزش در علوم پزشکی[Internet]. 1398؛12(34 ):1-7. Available from: https://sid.ir/paper/393966/fa

    IEEE: کپی

    حمید سرافراز، مینا شعبانی، نیما معتمد، و علیرضا آرمانی کیان، “بررسی شکاف کیفیت خدمات آموزشی از دیدگاه دانشجویان دستیاری دانشگاه علوم پزشکی زنجان در سال تحصیلی 97-96،” توسعه آموزش در علوم پزشکی، vol. 12، no. 34 ، pp. 1–7، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/393966/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button