Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

332
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

479
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

شناسایی پیشایند ها و پیامد های برند فردی کارآفرینان مطالعه موردی: کارآفرینان شهر اصفهان

صفحات

 صفحه شروع 207 | صفحه پایان 228

چکیده

 هدف از این پژوهش طراحی مدلی جهت تعیین عوامل موثر بر برند سازی فردی کارآفرینان شهر اصفهان می باشد این پژوهش با توجه به هدف توسعه ای و از نظر روش بنیادی-اکتشافی می باشد که به شیوه ی کیفی انجام شده است. جامعه آماری شامل برند های فردی در زمینه کارآفرینی شهر اصفهان می باشد که تعداد 18 نفر به عنوان نمونه به روش هدفمند و با رعایت قاعده اشباع انتخاب شدند که ابزار جمع آوری داده ها به شیوه مصاحبه نیمه ساختار یافته است. یافته های پژوهش نشان داد دو دسته عوامل درونی و بیرونی بر برند سازی فردی کارآفرینان شهر اصفهان موثر است. عوامل درونی شامل عوامل ظاهری, شخصیتی و شایستگی می­ باشد که از خود فرد ناشی شده و محیط بیرون در آن نقشی ندارد ولی عوامل بیرونی شامل عوامل اجتماعی, خانوادگی و سازمانی بوده است که ریشه در محیط بیرون دارد و همچنین برند فردی سه دسته پیامد شامل پیامد فردی, اجتماعی و سازمانی را شامل می شود. اگر فرد از پیامد­ ها استفاده کند منافع فردی, اگر جامعه از آن منتفع گردد منافع اجتماعی و اگر سازمان را شامل شود پیامد سازمانی شناخته می­ شود.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    امانی بنی، مجتبی، نصراصفهانی، علی، شائمی برزکی، علی، و تیموری، هادی. (1398). شناسایی پیشایند ها و پیامد های برند فردی کارآفرینان مطالعه موردی: کارآفرینان شهر اصفهان. پژوهشنامه مدیریت اجرایی، 11(22 )، 207-228. SID. https://sid.ir/paper/394310/fa

    Vancouver: کپی

    امانی بنی مجتبی، نصراصفهانی علی، شائمی برزکی علی، تیموری هادی. شناسایی پیشایند ها و پیامد های برند فردی کارآفرینان مطالعه موردی: کارآفرینان شهر اصفهان. پژوهشنامه مدیریت اجرایی[Internet]. 1398؛11(22 ):207-228. Available from: https://sid.ir/paper/394310/fa

    IEEE: کپی

    مجتبی امانی بنی، علی نصراصفهانی، علی شائمی برزکی، و هادی تیموری، “شناسایی پیشایند ها و پیامد های برند فردی کارآفرینان مطالعه موردی: کارآفرینان شهر اصفهان،” پژوهشنامه مدیریت اجرایی، vol. 11، no. 22 ، pp. 207–228، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/394310/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا