APA:
کپیفردوسی، شهرام، پورملایی، فاطمه، حاجی پور، بهمن، و بابایی فرج آباد، مهدیه. (1398). فراروش پژوهش های بازاریابی در ایران: بررسی نزدیک بینی در روش ها. پژوهش های مدیریت در ایران، 23(2 )، 183-199. SID. https://sid.ir/paper/397758/fa
Vancouver:
کپیفردوسی شهرام، پورملایی فاطمه، حاجی پور بهمن، بابایی فرج آباد مهدیه. فراروش پژوهش های بازاریابی در ایران: بررسی نزدیک بینی در روش ها. پژوهش های مدیریت در ایران[Internet]. 1398؛23(2 ):183-199. Available from: https://sid.ir/paper/397758/fa
IEEE:
کپیشهرام فردوسی، فاطمه پورملایی، بهمن حاجی پور، و مهدیه بابایی فرج آباد، “فراروش پژوهش های بازاریابی در ایران: بررسی نزدیک بینی در روش ها،” پژوهش های مدیریت در ایران، vol. 23، no. 2 ، pp. 183–199، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/397758/fa