مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

421
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

586
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

فراروش پژوهش های بازاریابی در ایران: بررسی نزدیک بینی در روش ها

صفحات

 صفحه شروع 183 | صفحه پایان 199

چکیده

 در این پژوهش به بررسی پژوهش های بازاریابی انجام شده در ایران از منظر روش شناسی پرداخته شده است, و به دنبال پاسخ به این سوال است که آیا تحقیقات بازاریابی در این از نزدیک بینی در روش ها رنج می برند یا خیر؟ بدین منظور تعداد 1021 مقاله از 7 نشریه برتر و تخصصی در حوزه بازرگانی و بازاریابی انتخاب شده و مقالات آن ها از منظر روش شناسی و به کمک فرا روش در یک بازه زمانی 10 ساله (1396-1387) مورد بررسی قرار گرفته است. نتایج پژوهش نشان داد که پژوهش های انجام شده در ایران در حوزه بازاریابی از تنوع روش شناسی بسیار کمی برخوردار است, به نحوی که عمده مقالات به روشمدل سازی معادلات ساختاری, با ابزار پرسش نامه و به شیوه کمی انجام پذیرفته اند.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    فردوسی، شهرام، پورملایی، فاطمه، حاجی پور، بهمن، و بابایی فرج آباد، مهدیه. (1398). فراروش پژوهش های بازاریابی در ایران: بررسی نزدیک بینی در روش ها. پژوهش های مدیریت در ایران، 23(2 )، 183-199. SID. https://sid.ir/paper/397758/fa

    Vancouver: کپی

    فردوسی شهرام، پورملایی فاطمه، حاجی پور بهمن، بابایی فرج آباد مهدیه. فراروش پژوهش های بازاریابی در ایران: بررسی نزدیک بینی در روش ها. پژوهش های مدیریت در ایران[Internet]. 1398؛23(2 ):183-199. Available from: https://sid.ir/paper/397758/fa

    IEEE: کپی

    شهرام فردوسی، فاطمه پورملایی، بهمن حاجی پور، و مهدیه بابایی فرج آباد، “فراروش پژوهش های بازاریابی در ایران: بررسی نزدیک بینی در روش ها،” پژوهش های مدیریت در ایران، vol. 23، no. 2 ، pp. 183–199، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/397758/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button