APA:
کپیخورشیدی، غلامحسین، و مقدمی، صابر. (1382). تبیین مفهوم بازاریابی اجتماعی. پژوهشنامه بازرگانی، 7(28)، 141-163. SID. https://sid.ir/paper/417456/fa
Vancouver:
کپیخورشیدی غلامحسین، مقدمی صابر. تبیین مفهوم بازاریابی اجتماعی. پژوهشنامه بازرگانی[Internet]. 1382؛7(28):141-163. Available from: https://sid.ir/paper/417456/fa
IEEE:
کپیغلامحسین خورشیدی، و صابر مقدمی، “تبیین مفهوم بازاریابی اجتماعی،” پژوهشنامه بازرگانی، vol. 7، no. 28، pp. 141–163، 1382، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/417456/fa