APA:
کپیاصلانی ملایری، محسن. (1377). تاثیر دو روش آموزش غیر حضوری و چهره به چهره بر سطح آشنایی دانشجویان مقطع فیزیوپاتولوژی پزشکی از منابع مرجع پزشکی. پژوهش در علوم پزشکی، 3(3)، 8-11. SID. https://sid.ir/paper/421258/fa
Vancouver:
کپیاصلانی ملایری محسن. تاثیر دو روش آموزش غیر حضوری و چهره به چهره بر سطح آشنایی دانشجویان مقطع فیزیوپاتولوژی پزشکی از منابع مرجع پزشکی. پژوهش در علوم پزشکی[Internet]. 1377؛3(3):8-11. Available from: https://sid.ir/paper/421258/fa
IEEE:
کپیمحسن اصلانی ملایری، “تاثیر دو روش آموزش غیر حضوری و چهره به چهره بر سطح آشنایی دانشجویان مقطع فیزیوپاتولوژی پزشکی از منابع مرجع پزشکی،” پژوهش در علوم پزشکی، vol. 3، no. 3، pp. 8–11، 1377، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/421258/fa