مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,019
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

0
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

1

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

ارزیابی دانشجویان پزشکی: عملکرد بالینی و توانمندی بالینی

صفحات

 صفحه شروع 64 | صفحه پایان 66

کلیدواژه

ثبت نشده است

چکیده

 موضوع آموزش پزشکی عموما یک بحث چالش برانگیز است و افراد زیادی تمایل دارند که در تدوین روش های جدید آموزش، ارزشیابی و هدایت تحقیق در زمینه آموزش پزشکی، مشارکت نمایند.ارزیابی توانمندی بالینی (Clinical Competency) یکی از وظایف بسیار پیچیده و مشکل در حیطه آموزش پزشکی می باشد. امروزه مقوله ارزیابی عملکرد بالینی (Clinical Performance) به نحو چشمگیری بیمار- محور (Patient centered) و دانشجو مدار (Student driven) شده است.

استنادها

ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    طاهرنژاد، کیقباد، و جاویدان، فاطمه. (1386). ارزیابی دانشجویان پزشکی: عملکرد بالینی و توانمندی بالینی. گام های توسعه در آموزش پزشکی (STRIDES IN DEVELOPMENT OF MEDICAL EDUCATION)، 4(1)، 64-66. SID. https://sid.ir/paper/448346/fa

    Vancouver: کپی

    طاهرنژاد کیقباد، جاویدان فاطمه. ارزیابی دانشجویان پزشکی: عملکرد بالینی و توانمندی بالینی. گام های توسعه در آموزش پزشکی (STRIDES IN DEVELOPMENT OF MEDICAL EDUCATION)[Internet]. 1386؛4(1):64-66. Available from: https://sid.ir/paper/448346/fa

    IEEE: کپی

    کیقباد طاهرنژاد، و فاطمه جاویدان، “ارزیابی دانشجویان پزشکی: عملکرد بالینی و توانمندی بالینی،” گام های توسعه در آموزش پزشکی (STRIDES IN DEVELOPMENT OF MEDICAL EDUCATION)، vol. 4، no. 1، pp. 64–66، 1386، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/448346/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
    مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
    مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
    مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
    مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
    مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
    مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
    فایل موجود نیست.
    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button