APA:
کپیوظیفه دوست، حسین، و عطاالهی، پروانه. (1386). ارزیابی رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش محصولات سایپا با استفاده از مدل کانو. مدیریت و بازاریابی، -(3)، 90-103. SID. https://sid.ir/paper/451577/fa
Vancouver:
کپیوظیفه دوست حسین، عطاالهی پروانه. ارزیابی رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش محصولات سایپا با استفاده از مدل کانو. مدیریت و بازاریابی[Internet]. 1386؛-(3):90-103. Available from: https://sid.ir/paper/451577/fa
IEEE:
کپیحسین وظیفه دوست، و پروانه عطاالهی، “ارزیابی رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش محصولات سایپا با استفاده از مدل کانو،” مدیریت و بازاریابی، vol. -، no. 3، pp. 90–103، 1386، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/451577/fa