مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,023
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

713
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

تعامل های اجتماعی، ارتباطی و رفتارهای قالبی: مقایسه کودکان درخودمانده و عقب مانده ذهنی آموزش پذیر

صفحات

 صفحه شروع 151 | صفحه پایان 155

چکیده

 در این پژوهش 40 فرد معتاد به مواد مخدر که به مرکز بهزیستی شهر رشت مراجعه می کردند, به پرسشنامه های فرم کوتاه هوش هیجانی بار ان (1997) و سبک هـای حل مساله (کسیدی و لانگ, 1996) پاسخ دادند. تحلیل همبستگی پیرسون نشان داد که هوش هیجانی با سبک های درماندگی, مهار حل مساله, اجتنابی و روی آوری رابطه مثبت و با دو سبک خلاقانه حل مساله و اعتماد به رابطه منفی و معنادار داشت. یافته ها برحسب وِیژگی های خاص افراد گروه نمونه مورد بحث قرار گرفته اند.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    بهاری قره گوز، علی، حسن پور، عباس، و امیری، شاهرخ. (1389). تعامل های اجتماعی, ارتباطی و رفتارهای قالبی: مقایسه کودکان درخودمانده و عقب مانده ذهنی آموزش پذیر. روانشناسی تحولی (روانشناسان ایرانی)، 6(24)، 151-155. SID. https://sid.ir/paper/453828/fa

    Vancouver: کپی

    بهاری قره گوز علی، حسن پور عباس، امیری شاهرخ. تعامل های اجتماعی, ارتباطی و رفتارهای قالبی: مقایسه کودکان درخودمانده و عقب مانده ذهنی آموزش پذیر. روانشناسی تحولی (روانشناسان ایرانی)[Internet]. 1389؛6(24):151-155. Available from: https://sid.ir/paper/453828/fa

    IEEE: کپی

    علی بهاری قره گوز، عباس حسن پور، و شاهرخ امیری، “تعامل های اجتماعی, ارتباطی و رفتارهای قالبی: مقایسه کودکان درخودمانده و عقب مانده ذهنی آموزش پذیر،” روانشناسی تحولی (روانشناسان ایرانی)، vol. 6، no. 24، pp. 151–155، 1389، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/453828/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button