مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

3,422
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

1,033
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

3

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

شناسایی و رتبه بندی مهم ترین عوامل موثر بر وفاداری مشتریان، با استفاده از روش های تصمیم گیری چند معیاره

صفحات

 صفحه شروع 177 | صفحه پایان 191

چکیده

 در هر سازمانی, چه تولیدی و چه خدماتی, مهمترین عامل برای حفظ و رشد سازمان مشتریان آنند, چنانچه اگر سازمان در جلب رضایت و وفاداری آنان موفق شود و بتواند آنان را حفظ کند, زمینه رشد و بقای طولانی مدت خود را مهیا کرده است. تحقیقات نشان داده است که وقتی روابط مشتریان با یک شرکت ادامه می یابد سود شرکت به شدت افزایش می یابد. بر همین اساس در تحقیق حاضر سعی شده است تا ابتدا عوامل موثر بر وفاداری مشتریان بانک مسکن را بر اساس نظرات و اظهارات مشتریان شناسایی و سپس با کمک روش های تصمیم گیری چند معیاره AHP) و(TOPSIS  و مقایسه میانگین عوامل, اهمیت هر یک از عوامل مذکور را بر وفاداری مشتریان تعیین کنیم. به نظر می رسد که مدیران بانک مذکور بتوانند با مورد توجه قرار دادن این عوامل موثر, راهبردهای مناسب تری تدوین, و منابع خود را فراخور اهمیت هر یک از این عوامل اختصاص دهند. البته, نتایج مطالعه می تواند برای سازمان ها مشابه نیز مفید واقع شوند.

استنادها

ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    خورشیدی، غلامحسین، و کاردگر، محمدجواد. (1388). شناسایی و رتبه بندی مهم ترین عوامل موثر بر وفاداری مشتریان, با استفاده از روش های تصمیم گیری چند معیاره. چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))، 9(33)، 177-191. SID. https://sid.ir/paper/454206/fa

    Vancouver: کپی

    خورشیدی غلامحسین، کاردگر محمدجواد. شناسایی و رتبه بندی مهم ترین عوامل موثر بر وفاداری مشتریان, با استفاده از روش های تصمیم گیری چند معیاره. چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))[Internet]. 1388؛9(33):177-191. Available from: https://sid.ir/paper/454206/fa

    IEEE: کپی

    غلامحسین خورشیدی، و محمدجواد کاردگر، “شناسایی و رتبه بندی مهم ترین عوامل موثر بر وفاداری مشتریان, با استفاده از روش های تصمیم گیری چند معیاره،” چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))، vol. 9، no. 33، pp. 177–191، 1388، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/454206/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button