APA:
کپیخورشیدی، غلامحسین، و کاردگر، محمدجواد. (1388). شناسایی و رتبه بندی مهم ترین عوامل موثر بر وفاداری مشتریان, با استفاده از روش های تصمیم گیری چند معیاره. چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))، 9(33)، 177-191. SID. https://sid.ir/paper/454206/fa
Vancouver:
کپیخورشیدی غلامحسین، کاردگر محمدجواد. شناسایی و رتبه بندی مهم ترین عوامل موثر بر وفاداری مشتریان, با استفاده از روش های تصمیم گیری چند معیاره. چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))[Internet]. 1388؛9(33):177-191. Available from: https://sid.ir/paper/454206/fa
IEEE:
کپیغلامحسین خورشیدی، و محمدجواد کاردگر، “شناسایی و رتبه بندی مهم ترین عوامل موثر بر وفاداری مشتریان, با استفاده از روش های تصمیم گیری چند معیاره،” چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))، vol. 9، no. 33، pp. 177–191، 1388، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/454206/fa