APA:
کپیحسن قلی پور، طهمورث، حقیقی، محمد، براری، مجتبی، و کریمی، کیانوش. (1391). تاثیر اخلاق حرفه ای فروشنده بر شکل گیری روابطی پایدار میان مشتری و سازمان (مورد مطالعه شرکت اطلس کوپکو ایران). چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))، 11(9 (پیاپی 42))، 117-132. SID. https://sid.ir/paper/115550/fa
Vancouver:
کپیحسن قلی پور طهمورث، حقیقی محمد، براری مجتبی، کریمی کیانوش. تاثیر اخلاق حرفه ای فروشنده بر شکل گیری روابطی پایدار میان مشتری و سازمان (مورد مطالعه شرکت اطلس کوپکو ایران). چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))[Internet]. 1391؛11(9 (پیاپی 42)):117-132. Available from: https://sid.ir/paper/115550/fa
IEEE:
کپیطهمورث حسن قلی پور، محمد حقیقی، مجتبی براری، و کیانوش کریمی، “تاثیر اخلاق حرفه ای فروشنده بر شکل گیری روابطی پایدار میان مشتری و سازمان (مورد مطالعه شرکت اطلس کوپکو ایران)،” چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))، vol. 11، no. 9 (پیاپی 42)، pp. 117–132، 1391، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/115550/fa