مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

582
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

185
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

مقایسه انواع سبک های ترجیحی یادگیری ادراکی در دانشجویان پزشکی و دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان در سال تحصیلی 1387 (نامه به سردبیر)

صفحات

 صفحه شروع 301 | صفحه پایان 302

کلیدواژه

ثبت نشده است

چکیده

 ارسال این نامه علمی در جهت توجه و ارائه پیشنهاد به اساتید دانشکده های پزشکی و دندانپزشکی در خصوص روش های یادگیری دانشجویان است. در نیمسال اول سال تحصیلی 88-1387 تعداد 220 نفر از دانشجویان پزشکی و دندانپزشکی پرسشنامه سبک های ترجیحی یادگیری رید (1) Ried، شامل 35 سوال را تکمیل کردند. متوسط سن نمونه ها 4.3±22.90 سال بود و 44.1 درصد ایشان معدل ترم قبل خود را بین 17-15 بیان داشته اند. یافته ها حاکی از آن بود که در بین سبک های یادگیری اصلی (ماژور) به ترتیب بیشترین و کمترین میانگین و انحراف معیار مربوط به سبک های یادگیری حرکتی (5.6±38.34) و فردی (0.7/±31.9) می باشد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    صادقی، مصطفی، بخشی، حمید، و علی محمدی عبدل آبادی، طاهره. (1390). مقایسه انواع سبک های ترجیحی یادگیری ادراکی در دانشجویان پزشکی و دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان در سال تحصیلی 1387 (نامه به سردبیر). مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی، 11(3 (پیاپی 32))، 301-302. SID. https://sid.ir/paper/456830/fa

    Vancouver: کپی

    صادقی مصطفی، بخشی حمید، علی محمدی عبدل آبادی طاهره. مقایسه انواع سبک های ترجیحی یادگیری ادراکی در دانشجویان پزشکی و دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان در سال تحصیلی 1387 (نامه به سردبیر). مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی[Internet]. 1390؛11(3 (پیاپی 32)):301-302. Available from: https://sid.ir/paper/456830/fa

    IEEE: کپی

    مصطفی صادقی، حمید بخشی، و طاهره علی محمدی عبدل آبادی، “مقایسه انواع سبک های ترجیحی یادگیری ادراکی در دانشجویان پزشکی و دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان در سال تحصیلی 1387 (نامه به سردبیر)،” مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی، vol. 11، no. 3 (پیاپی 32)، pp. 301–302، 1390، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/456830/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button