Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

786
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

220
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

2

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

آموزش تفکر انتقادی در پرستاری (واژه نامه توصیفی)

صفحات

 صفحه شروع 312 | صفحه پایان 316

کلیدواژه

ثبت نشده است

چکیده

 امروزه محیط پرستاری تغییر کرده است و توجه بیشتر به مراقبت در منزل وارایه خدمات پرستاری در جامعه برای ارتقای سلامتی می باشد. برای ارایه مراقبت با کیفیت در این محیط، پرستاران نیاز دارند که مهارت های تفکر انتقادی خود را توسعه دهند(1). تفکر انتقادی به عنوان جنبه مهمی از عملکرد حرفه ای در پرستاری، مامایی و بهداشت مورد توجه قرار گرفته و به ویژه در عرصه های بالینی برای پرستاری امری حیاتی به شمار می آید. هم چنان که پرستاری از حالت شغل به سمت حرفه پیشرفت داشته است، نیاز به مهار تهای شناختی و ارتباطی، پرستاران را از وظیفه محوری به سمت مهارت محوری مبتنی بر دانش پیشرفته، سوق داده است (2).

استنادها

ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    شمسایی، فرشید، چراغی، فاطمه، و الحانی، فاطمه. (1389). آموزش تفکر انتقادی در پرستاری (واژه نامه توصیفی). مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی، 10(3 (پیاپی 27))، 312-316. SID. https://sid.ir/paper/457813/fa

    Vancouver: کپی

    شمسایی فرشید، چراغی فاطمه، الحانی فاطمه. آموزش تفکر انتقادی در پرستاری (واژه نامه توصیفی). مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی[Internet]. 1389؛10(3 (پیاپی 27)):312-316. Available from: https://sid.ir/paper/457813/fa

    IEEE: کپی

    فرشید شمسایی، فاطمه چراغی، و فاطمه الحانی، “آموزش تفکر انتقادی در پرستاری (واژه نامه توصیفی)،” مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی، vol. 10، no. 3 (پیاپی 27)، pp. 312–316، 1389، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/457813/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا