APA:
کپیروشن دل اربطانی، طاهر، و سطوتی، فرانک. (1391). مطالعه آثار تبلیغات تجاری تلویزیون ایران بر انگیزش های سرمایه گذاری. جهانی رسانه، 7(2 (پیاپی 14))، 159-194. SID. https://sid.ir/paper/470947/fa
Vancouver:
کپیروشن دل اربطانی طاهر، سطوتی فرانک. مطالعه آثار تبلیغات تجاری تلویزیون ایران بر انگیزش های سرمایه گذاری. جهانی رسانه[Internet]. 1391؛7(2 (پیاپی 14)):159-194. Available from: https://sid.ir/paper/470947/fa
IEEE:
کپیطاهر روشن دل اربطانی، و فرانک سطوتی، “مطالعه آثار تبلیغات تجاری تلویزیون ایران بر انگیزش های سرمایه گذاری،” جهانی رسانه، vol. 7، no. 2 (پیاپی 14)، pp. 159–194، 1391، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/470947/fa