APA:
کپیسبزواری، سکینه، عباس زاده، عباس، و برهانی، فریبا. (1392). درک مدرسین پرستاری از چالش های ارزشیابی بالینی دانشجویان: یک مطالعه کیفی. گام های توسعه در آموزش پزشکی (STRIDES IN DEVELOPMENT OF MEDICAL EDUCATION)، 10(3)، 267-279. SID. https://sid.ir/paper/472609/fa
Vancouver:
کپیسبزواری سکینه، عباس زاده عباس، برهانی فریبا. درک مدرسین پرستاری از چالش های ارزشیابی بالینی دانشجویان: یک مطالعه کیفی. گام های توسعه در آموزش پزشکی (STRIDES IN DEVELOPMENT OF MEDICAL EDUCATION)[Internet]. 1392؛10(3):267-279. Available from: https://sid.ir/paper/472609/fa
IEEE:
کپیسکینه سبزواری، عباس عباس زاده، و فریبا برهانی، “درک مدرسین پرستاری از چالش های ارزشیابی بالینی دانشجویان: یک مطالعه کیفی،” گام های توسعه در آموزش پزشکی (STRIDES IN DEVELOPMENT OF MEDICAL EDUCATION)، vol. 10، no. 3، pp. 267–279، 1392، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/472609/fa