APA:
کپیمحمدیان، محمود، دهدشتی شاهرخ، زهره، و جلال زاده مقدم شهری، آرش. (1391). اولویت بندی عوامل موثر بر ارزش برند شرکت های اینترنتی (از دیدگاه دانشجویان دانشگاه علامه طباطبائی). مدیریت فناوری اطلاعات، 4(12)، 187-212. SID. https://sid.ir/paper/482075/fa
Vancouver:
کپیمحمدیان محمود، دهدشتی شاهرخ زهره، جلال زاده مقدم شهری آرش. اولویت بندی عوامل موثر بر ارزش برند شرکت های اینترنتی (از دیدگاه دانشجویان دانشگاه علامه طباطبائی). مدیریت فناوری اطلاعات[Internet]. 1391؛4(12):187-212. Available from: https://sid.ir/paper/482075/fa
IEEE:
کپیمحمود محمدیان، زهره دهدشتی شاهرخ، و آرش جلال زاده مقدم شهری، “اولویت بندی عوامل موثر بر ارزش برند شرکت های اینترنتی (از دیدگاه دانشجویان دانشگاه علامه طباطبائی)،” مدیریت فناوری اطلاعات، vol. 4، no. 12، pp. 187–212، 1391، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/482075/fa