مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,120
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

360
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

اولویت بندی عوامل موثر بر ارزش برند شرکت های اینترنتی (از دیدگاه دانشجویان دانشگاه علامه طباطبائی)

صفحات

 صفحه شروع 187 | صفحه پایان 212

چکیده

 نبود راهکارهای لازم برای ارتقای برند شرکت های اینترنتی در ایران مساله ای است که بایستی توجه ویژه ای به آن داشت. هدف پژوهش حاضر بررسی عوامل موثر بر ارزش برند شرکت های اینترنتی از دیدگاه دانشجویان دانشگاه علامه طباطبائی است. روش تحقیق در این پژوهش توصیفی- پیمایشی است و جامعه آماری پژوهش را دانشجویان دانشگاه علامه طباطبائی تشکیل داده است که تاکنون حداقل یک بار از شرکت های اینترنتی خرید داشته اند. روش نمونه گیری با توجه به انجام پژوهش همزمان برخط و عدم دسترسی به لیست کامل جامعه آماری به صورت طبقه ای در دسترس گرفته شد. برای این منظور از پرسشنامه حضوری و اینترنتی استفاده شد. پس از تجزیه وتحلیل های آماری که نشان داد, جامعه آماری دارای توزیع نرمال است, از آزمون مدل یابی حداقل مربعات جزئی و آزمون فریدمن استفاده شد. نتایج پژوهش نشان داد, از میان عوامل موثر بر ارزش برند, ارتباطات بازاریابی و خدمات مشتری از اولویت برخوردارند و به ترتیب, آگاهی برند, کیفیت ادراک شده از برند, تعاملات و وفاداری برند از عوامل بعدی اثرگذار بر ارزش برند به شمار می روند.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    محمدیان، محمود، دهدشتی شاهرخ، زهره، و جلال زاده مقدم شهری، آرش. (1391). اولویت بندی عوامل موثر بر ارزش برند شرکت های اینترنتی (از دیدگاه دانشجویان دانشگاه علامه طباطبائی). مدیریت فناوری اطلاعات، 4(12)، 187-212. SID. https://sid.ir/paper/482075/fa

    Vancouver: کپی

    محمدیان محمود، دهدشتی شاهرخ زهره، جلال زاده مقدم شهری آرش. اولویت بندی عوامل موثر بر ارزش برند شرکت های اینترنتی (از دیدگاه دانشجویان دانشگاه علامه طباطبائی). مدیریت فناوری اطلاعات[Internet]. 1391؛4(12):187-212. Available from: https://sid.ir/paper/482075/fa

    IEEE: کپی

    محمود محمدیان، زهره دهدشتی شاهرخ، و آرش جلال زاده مقدم شهری، “اولویت بندی عوامل موثر بر ارزش برند شرکت های اینترنتی (از دیدگاه دانشجویان دانشگاه علامه طباطبائی)،” مدیریت فناوری اطلاعات، vol. 4، no. 12، pp. 187–212، 1391، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/482075/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button