APA:
کپیاسدزاده، احمد، آسیابان رضایی، مینا، و طاهونی، مهناز. (1392). نقش بازار محوری در بهبود عملکرد برند در بازارهای بین المللی. مدیریت بهره وری (فراسوی مدیریت)، 7(24)، 119-140. SID. https://sid.ir/paper/486224/fa
Vancouver:
کپیاسدزاده احمد، آسیابان رضایی مینا، طاهونی مهناز. نقش بازار محوری در بهبود عملکرد برند در بازارهای بین المللی. مدیریت بهره وری (فراسوی مدیریت)[Internet]. 1392؛7(24):119-140. Available from: https://sid.ir/paper/486224/fa
IEEE:
کپیاحمد اسدزاده، مینا آسیابان رضایی، و مهناز طاهونی، “نقش بازار محوری در بهبود عملکرد برند در بازارهای بین المللی،” مدیریت بهره وری (فراسوی مدیریت)، vol. 7، no. 24، pp. 119–140، 1392، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/486224/fa