APA:
کپیجباری، سوسن، و خادمی، محسن. (1388). بررسی مقایسه ای تاثیر روش های آموزش درک مطلب با راهبردهای نوین شناختی و روش سنتی, بر میزان درک مطلب دانش آموزان پایه چهارم و پنجم دبستان با مشکلات خواندن و بدون مشکلات خواندن. مطالعات آموزش و یادگیری (علوم اجتماعی و انسانی دانشگاه شیراز)، 1(2 (پیاپی 2-57))، 19-57. SID. https://sid.ir/paper/486768/fa
Vancouver:
کپیجباری سوسن، خادمی محسن. بررسی مقایسه ای تاثیر روش های آموزش درک مطلب با راهبردهای نوین شناختی و روش سنتی, بر میزان درک مطلب دانش آموزان پایه چهارم و پنجم دبستان با مشکلات خواندن و بدون مشکلات خواندن. مطالعات آموزش و یادگیری (علوم اجتماعی و انسانی دانشگاه شیراز)[Internet]. 1388؛1(2 (پیاپی 2-57)):19-57. Available from: https://sid.ir/paper/486768/fa
IEEE:
کپیسوسن جباری، و محسن خادمی، “بررسی مقایسه ای تاثیر روش های آموزش درک مطلب با راهبردهای نوین شناختی و روش سنتی, بر میزان درک مطلب دانش آموزان پایه چهارم و پنجم دبستان با مشکلات خواندن و بدون مشکلات خواندن،” مطالعات آموزش و یادگیری (علوم اجتماعی و انسانی دانشگاه شیراز)، vol. 1، no. 2 (پیاپی 2-57)، pp. 19–57، 1388، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/486768/fa