APA:
کپیعلی پور، محمد، پورمحمدرضای تجریشی، معصومه، و داورمنش، عباس. (1390). مقایسه اثربخشی روش های آموزشی نقشه مفهومی و سخنرانی بر پیشرفت درس مهارت های اجتماعی - اقتصادی دانش آموزان کم توان ذهنی. پژوهش های نوین روانشناختی (روانشناسی دانشگاه تبریز)، 6(24)، 97-116. SID. https://sid.ir/paper/488467/fa
Vancouver:
کپیعلی پور محمد، پورمحمدرضای تجریشی معصومه، داورمنش عباس. مقایسه اثربخشی روش های آموزشی نقشه مفهومی و سخنرانی بر پیشرفت درس مهارت های اجتماعی - اقتصادی دانش آموزان کم توان ذهنی. پژوهش های نوین روانشناختی (روانشناسی دانشگاه تبریز)[Internet]. 1390؛6(24):97-116. Available from: https://sid.ir/paper/488467/fa
IEEE:
کپیمحمد علی پور، معصومه پورمحمدرضای تجریشی، و عباس داورمنش، “مقایسه اثربخشی روش های آموزشی نقشه مفهومی و سخنرانی بر پیشرفت درس مهارت های اجتماعی - اقتصادی دانش آموزان کم توان ذهنی،” پژوهش های نوین روانشناختی (روانشناسی دانشگاه تبریز)، vol. 6، no. 24، pp. 97–116، 1390، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/488467/fa