مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

558
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

229
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

تاثیر راهبرد تعمیم نام و نشان تجاری بر نگرش مصرف کنندگان از محصولات جدید

صفحات

 صفحه شروع 1 | صفحه پایان 23

چکیده

 لطفا برای مشاهده چکیده به متن کامل (PDF) مراجعه فرمایید.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    امیرشاهی، میراحمد، صالحی صدقیانی، جمشید، ربیعی، محبوبه، و پارسا، سمانه. (1391). تاثیر راهبرد تعمیم نام و نشان تجاری بر نگرش مصرف کنندگان از محصولات جدید. مطالعات مدیریت بهبود و تحول، 22(69)، 1-23. SID. https://sid.ir/paper/493570/fa

    Vancouver: کپی

    امیرشاهی میراحمد، صالحی صدقیانی جمشید، ربیعی محبوبه، پارسا سمانه. تاثیر راهبرد تعمیم نام و نشان تجاری بر نگرش مصرف کنندگان از محصولات جدید. مطالعات مدیریت بهبود و تحول[Internet]. 1391؛22(69):1-23. Available from: https://sid.ir/paper/493570/fa

    IEEE: کپی

    میراحمد امیرشاهی، جمشید صالحی صدقیانی، محبوبه ربیعی، و سمانه پارسا، “تاثیر راهبرد تعمیم نام و نشان تجاری بر نگرش مصرف کنندگان از محصولات جدید،” مطالعات مدیریت بهبود و تحول، vol. 22، no. 69، pp. 1–23، 1391، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/493570/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button