APA:
کپیامیرشاهی، میراحمد، صالحی صدقیانی، جمشید، ربیعی، محبوبه، و پارسا، سمانه. (1391). تاثیر راهبرد تعمیم نام و نشان تجاری بر نگرش مصرف کنندگان از محصولات جدید. مطالعات مدیریت بهبود و تحول، 22(69)، 1-23. SID. https://sid.ir/paper/493570/fa
Vancouver:
کپیامیرشاهی میراحمد، صالحی صدقیانی جمشید، ربیعی محبوبه، پارسا سمانه. تاثیر راهبرد تعمیم نام و نشان تجاری بر نگرش مصرف کنندگان از محصولات جدید. مطالعات مدیریت بهبود و تحول[Internet]. 1391؛22(69):1-23. Available from: https://sid.ir/paper/493570/fa
IEEE:
کپیمیراحمد امیرشاهی، جمشید صالحی صدقیانی، محبوبه ربیعی، و سمانه پارسا، “تاثیر راهبرد تعمیم نام و نشان تجاری بر نگرش مصرف کنندگان از محصولات جدید،” مطالعات مدیریت بهبود و تحول، vol. 22، no. 69، pp. 1–23، 1391، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/493570/fa