APA:
کپیپرهیزگار، م.م.. (1391). بررسی تاثیر ابعاد ارزش ویژه برند در مدل آکر بر ارزش ویژه برند از دید مصرف کننده (مطالعه موردی: برند سامسونگ). بررسی های بازرگانی، -(53)، 0-0. SID. https://sid.ir/paper/494813/fa
Vancouver:
کپیپرهیزگار م.م.. بررسی تاثیر ابعاد ارزش ویژه برند در مدل آکر بر ارزش ویژه برند از دید مصرف کننده (مطالعه موردی: برند سامسونگ). بررسی های بازرگانی[Internet]. 1391؛-(53):0-0. Available from: https://sid.ir/paper/494813/fa
IEEE:
کپیم.م. پرهیزگار، “بررسی تاثیر ابعاد ارزش ویژه برند در مدل آکر بر ارزش ویژه برند از دید مصرف کننده (مطالعه موردی: برند سامسونگ)،” بررسی های بازرگانی، vol. -، no. 53، pp. 0–0، 1391، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/494813/fa