Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

538
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

0
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

2

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

طراحی مدل فرهنگ سازمانی شایسته برای شرکت های مشتری محور

صفحات

 صفحه شروع 54 | صفحه پایان 74

کلیدواژه

ثبت نشده است

چکیده

استنادها

ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    زارعی متین، ح.، جندقی، غ.، و خنیفر، ح.. (1390). طراحی مدل فرهنگ سازمانی شایسته برای شرکت های مشتری محور. مدیریت دولتی، 3(8)، 54-74. SID. https://sid.ir/paper/496436/fa

    Vancouver: کپی

    زارعی متین ح.، جندقی غ.، خنیفر ح.. طراحی مدل فرهنگ سازمانی شایسته برای شرکت های مشتری محور. مدیریت دولتی[Internet]. 1390؛3(8):54-74. Available from: https://sid.ir/paper/496436/fa

    IEEE: کپی

    ح. زارعی متین، غ. جندقی، و ح. خنیفر، “طراحی مدل فرهنگ سازمانی شایسته برای شرکت های مشتری محور،” مدیریت دولتی، vol. 3، no. 8، pp. 54–74، 1390، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/496436/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    مرکز اطلاعات علمی SID
    strs
    دانشگاه امام حسین
    بنیاد ملی بازیهای رایانه ای
    کلید پژوه
    ایران سرچ
    ایران سرچ
    فایل موجود نیست.
    بازگشت به بالا