APA:
کپیخالوندی، فاطمه، و بذرافشان، مریم. (1395). اثر بخشی یادگیری مشارکتی بر عملکرد تحصیلی و نگرش دانش آموزان بر اساس الگوی جورچین. پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی)، 13(23 (پیاپی 50))، 113-125. SID. https://sid.ir/paper/499211/fa
Vancouver:
کپیخالوندی فاطمه، بذرافشان مریم. اثر بخشی یادگیری مشارکتی بر عملکرد تحصیلی و نگرش دانش آموزان بر اساس الگوی جورچین. پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی)[Internet]. 1395؛13(23 (پیاپی 50)):113-125. Available from: https://sid.ir/paper/499211/fa
IEEE:
کپیفاطمه خالوندی، و مریم بذرافشان، “اثر بخشی یادگیری مشارکتی بر عملکرد تحصیلی و نگرش دانش آموزان بر اساس الگوی جورچین،” پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی)، vol. 13، no. 23 (پیاپی 50)، pp. 113–125، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/499211/fa