APA:
کپیصفری، علی، عباسی، فاطمه، و گلشاهی، بهنام. (1394). شناسایی عوامل موثر بر عملکرد بازاریابی شرکت های داروسازی: نقش میانجی گری بازاریابی اخلاقی. پژوهش های مدیریت در ایران، 19(4)، 95-115. SID. https://sid.ir/paper/502032/fa
Vancouver:
کپیصفری علی، عباسی فاطمه، گلشاهی بهنام. شناسایی عوامل موثر بر عملکرد بازاریابی شرکت های داروسازی: نقش میانجی گری بازاریابی اخلاقی. پژوهش های مدیریت در ایران[Internet]. 1394؛19(4):95-115. Available from: https://sid.ir/paper/502032/fa
IEEE:
کپیعلی صفری، فاطمه عباسی، و بهنام گلشاهی، “شناسایی عوامل موثر بر عملکرد بازاریابی شرکت های داروسازی: نقش میانجی گری بازاریابی اخلاقی،” پژوهش های مدیریت در ایران، vol. 19، no. 4، pp. 95–115، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/502032/fa