APA:
کپیبرزگربفرویی، کاظم، دربیدی، مرجان، و همتی، حمیده. (1394). مدل علی تاثیر انگیزش تحصیلی بر فرسودگی تحصیلی با نقش واسطه ای اهمال کاری دانشجویان. مطالعات آموزش و یادگیری (علوم اجتماعی و انسانی دانشگاه شیراز)، 7(2 (پیاپی 1-69))، 127-153. SID. https://sid.ir/paper/502121/fa
Vancouver:
کپیبرزگربفرویی کاظم، دربیدی مرجان، همتی حمیده. مدل علی تاثیر انگیزش تحصیلی بر فرسودگی تحصیلی با نقش واسطه ای اهمال کاری دانشجویان. مطالعات آموزش و یادگیری (علوم اجتماعی و انسانی دانشگاه شیراز)[Internet]. 1394؛7(2 (پیاپی 1-69)):127-153. Available from: https://sid.ir/paper/502121/fa
IEEE:
کپیکاظم برزگربفرویی، مرجان دربیدی، و حمیده همتی، “مدل علی تاثیر انگیزش تحصیلی بر فرسودگی تحصیلی با نقش واسطه ای اهمال کاری دانشجویان،” مطالعات آموزش و یادگیری (علوم اجتماعی و انسانی دانشگاه شیراز)، vol. 7، no. 2 (پیاپی 1-69)، pp. 127–153، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/502121/fa