APA:
کپیعنایتی، ترانه، و رستگارتبار، فاطمه. (1396). رابطه نگرش دانشجویان به دانشگاه و فرسودگی تحصیلی با میانجی گری اهمال کاری تحصیلی. گام های توسعه در آموزش پزشکی (STRIDES IN DEVELOPMENT OF MEDICAL EDUCATION)، 14(1)، 20-30. SID. https://sid.ir/paper/116834/fa
Vancouver:
کپیعنایتی ترانه، رستگارتبار فاطمه. رابطه نگرش دانشجویان به دانشگاه و فرسودگی تحصیلی با میانجی گری اهمال کاری تحصیلی. گام های توسعه در آموزش پزشکی (STRIDES IN DEVELOPMENT OF MEDICAL EDUCATION)[Internet]. 1396؛14(1):20-30. Available from: https://sid.ir/paper/116834/fa
IEEE:
کپیترانه عنایتی، و فاطمه رستگارتبار، “رابطه نگرش دانشجویان به دانشگاه و فرسودگی تحصیلی با میانجی گری اهمال کاری تحصیلی،” گام های توسعه در آموزش پزشکی (STRIDES IN DEVELOPMENT OF MEDICAL EDUCATION)، vol. 14، no. 1، pp. 20–30، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/116834/fa