APA:
کپیوظیفه دوست، حسین، بوداقی خواجه نوبر، حسین، و عبدلی، مریم. (1396). بررسی تاثیر استراتژی های بازاریابی رابطه مند بر رضایت مندی مشتریان و وفاداری مشتریان بانک انصار. پژوهش های مدیریت راهبردی، 23(66 )، 143-165. SID. https://sid.ir/paper/502224/fa
Vancouver:
کپیوظیفه دوست حسین، بوداقی خواجه نوبر حسین، عبدلی مریم. بررسی تاثیر استراتژی های بازاریابی رابطه مند بر رضایت مندی مشتریان و وفاداری مشتریان بانک انصار. پژوهش های مدیریت راهبردی[Internet]. 1396؛23(66 ):143-165. Available from: https://sid.ir/paper/502224/fa
IEEE:
کپیحسین وظیفه دوست، حسین بوداقی خواجه نوبر، و مریم عبدلی، “بررسی تاثیر استراتژی های بازاریابی رابطه مند بر رضایت مندی مشتریان و وفاداری مشتریان بانک انصار،” پژوهش های مدیریت راهبردی، vol. 23، no. 66 ، pp. 143–165، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/502224/fa