مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

4,243
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

4,310
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

ساختارهای بازاریابی شبکه های اجتماعی

صفحات

 صفحه شروع 0 | صفحه پایان 0

چکیده

 شبکه های اجتماعی ساختارهای قدرت را در بازار تغییر داده اند. شواهد نشان دهنده انتقال قدرتی است که در حال رخ دادن است و ظهور نژاد جدیدی از مشتریان قدرتمند و پیشرفته ای که به سختی می توان آنها را تحت تاثیر قرار داد. آنها را متقاعد و یا حفظ نمود. این مقاله ماهیت تاثیرات و وضعیت حاظر رسانه های گروهی را بیان میدارد و بر نقش آنها به عنوان عوامل توانمندسازی مشتریان تاکید میکند. این مقاله استعدادها و نقش آنها به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی را توضیح می دهد و روش های مختلف شرکت آنها به عنوان ابزارهای بازاریابی را نشان می دهد. این مقاله دو استراتژی بازاریابی رسانه های اجتماعی ممکن را پیشنهاد می کند: روش انفعالی (غیر فعال) که بر به کارگیری حوزه رسانه های اجتماعی به عنوان منبع صدای مشتریان و هوش بازار تکیه میکند. روش فعال یعنی شرکت دادن رسانه های اجتماعی به عنوان کانال های مستقیم بازاریابی و کانالهای تاثیرات مشتریان به عنوان ابزارهای شخصی سازی محصولات و آماده سازی آنها به عنوان سکوی همکاری و ابتکارات ساخت مشتریان است. در پایان این مقاله جهت دهی های تحقیقات آینده را در حول این عنصر جدید بازاریابی را شناسایی می کند.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    نژادفرحانی، مهدی. (1395). ساختارهای بازاریابی شبکه های اجتماعی. ایده های نو در علوم و فناوری، 1(2)، 0-0. SID. https://sid.ir/paper/505202/fa

    Vancouver: کپی

    نژادفرحانی مهدی. ساختارهای بازاریابی شبکه های اجتماعی. ایده های نو در علوم و فناوری[Internet]. 1395؛1(2):0-0. Available from: https://sid.ir/paper/505202/fa

    IEEE: کپی

    مهدی نژادفرحانی، “ساختارهای بازاریابی شبکه های اجتماعی،” ایده های نو در علوم و فناوری، vol. 1، no. 2، pp. 0–0، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/505202/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button