APA:
کپیگودرزوندچگینی، مهرداد، یوسفی، ثمین، و دلشاد، مهیار. (1394). رابطه بین تعهد مدیریت به کیفیت خدمات و خروجی های سازمانی با توجه به نقش میانجی گر مشارکت موثر کارکنان در بانک های استان گیلان. مدیریت توسعه و تحول، 7(20)، 39-50. SID. https://sid.ir/paper/505923/fa
Vancouver:
کپیگودرزوندچگینی مهرداد، یوسفی ثمین، دلشاد مهیار. رابطه بین تعهد مدیریت به کیفیت خدمات و خروجی های سازمانی با توجه به نقش میانجی گر مشارکت موثر کارکنان در بانک های استان گیلان. مدیریت توسعه و تحول[Internet]. 1394؛7(20):39-50. Available from: https://sid.ir/paper/505923/fa
IEEE:
کپیمهرداد گودرزوندچگینی، ثمین یوسفی، و مهیار دلشاد، “رابطه بین تعهد مدیریت به کیفیت خدمات و خروجی های سازمانی با توجه به نقش میانجی گر مشارکت موثر کارکنان در بانک های استان گیلان،” مدیریت توسعه و تحول، vol. 7، no. 20، pp. 39–50، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/505923/fa