APA:
کپیحیدری چیانه، رحیم، صنوبر، ناصر، و سعدلونیا، حسین. (1394). تحلیلی بر نقش تصویر برند بر توسعه گردشگری شهری مطالعه موردی: کلان شهر تبریز. پژوهش و برنامه ریزی شهری، 6(22)، 79-94. SID. https://sid.ir/paper/506104/fa
Vancouver:
کپیحیدری چیانه رحیم، صنوبر ناصر، سعدلونیا حسین. تحلیلی بر نقش تصویر برند بر توسعه گردشگری شهری مطالعه موردی: کلان شهر تبریز. پژوهش و برنامه ریزی شهری[Internet]. 1394؛6(22):79-94. Available from: https://sid.ir/paper/506104/fa
IEEE:
کپیرحیم حیدری چیانه، ناصر صنوبر، و حسین سعدلونیا، “تحلیلی بر نقش تصویر برند بر توسعه گردشگری شهری مطالعه موردی: کلان شهر تبریز،” پژوهش و برنامه ریزی شهری، vol. 6، no. 22، pp. 79–94، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/506104/fa