APA:
کپیموتمنی، علیرضا، مرادی، هادی، و همتی، امین. (1393). تبیین ارزش های مصرفی مالکان خوردوهای سواری و تاثیر آن بر انتخاب نام تجاری (مورد مطالعه شرکت ایران خودرو). مدیریت توسعه و تحول، 6(18)، 31-39. SID. https://sid.ir/paper/506206/fa
Vancouver:
کپیموتمنی علیرضا، مرادی هادی، همتی امین. تبیین ارزش های مصرفی مالکان خوردوهای سواری و تاثیر آن بر انتخاب نام تجاری (مورد مطالعه شرکت ایران خودرو). مدیریت توسعه و تحول[Internet]. 1393؛6(18):31-39. Available from: https://sid.ir/paper/506206/fa
IEEE:
کپیعلیرضا موتمنی، هادی مرادی، و امین همتی، “تبیین ارزش های مصرفی مالکان خوردوهای سواری و تاثیر آن بر انتخاب نام تجاری (مورد مطالعه شرکت ایران خودرو)،” مدیریت توسعه و تحول، vol. 6، no. 18، pp. 31–39، 1393، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/506206/fa