APA:
کپیدهدشتی شاهرخ، زهره، و عقیلی، خدیجه. (1394). تاثیر راحتی استفاده از خدمات بر تبلیغات دهان به دهان و قصد خرید مجدد. تحقیقات بازاریابی نوین، 5(2 (پیاپی 17) )، 15-36. SID. https://sid.ir/paper/506590/fa
Vancouver:
کپیدهدشتی شاهرخ زهره، عقیلی خدیجه. تاثیر راحتی استفاده از خدمات بر تبلیغات دهان به دهان و قصد خرید مجدد. تحقیقات بازاریابی نوین[Internet]. 1394؛5(2 (پیاپی 17) ):15-36. Available from: https://sid.ir/paper/506590/fa
IEEE:
کپیزهره دهدشتی شاهرخ، و خدیجه عقیلی، “تاثیر راحتی استفاده از خدمات بر تبلیغات دهان به دهان و قصد خرید مجدد،” تحقیقات بازاریابی نوین، vol. 5، no. 2 (پیاپی 17) ، pp. 15–36، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/506590/fa