APA:
کپیکریمی علویجه، محمدرضا، و فروغی اصل، محمدجواد. (1394). بخش بندی مصرف کنندگان سبز با استفاده از متغیرهای سبک زندگی (مورد مطالعه: مصرف کنندگان محصولات ارگانیک در شهر شیراز). تحقیقات بازاریابی نوین، 5(4 (پیاپی 19) )، 163-184. SID. https://sid.ir/paper/506850/fa
Vancouver:
کپیکریمی علویجه محمدرضا، فروغی اصل محمدجواد. بخش بندی مصرف کنندگان سبز با استفاده از متغیرهای سبک زندگی (مورد مطالعه: مصرف کنندگان محصولات ارگانیک در شهر شیراز). تحقیقات بازاریابی نوین[Internet]. 1394؛5(4 (پیاپی 19) ):163-184. Available from: https://sid.ir/paper/506850/fa
IEEE:
کپیمحمدرضا کریمی علویجه، و محمدجواد فروغی اصل، “بخش بندی مصرف کنندگان سبز با استفاده از متغیرهای سبک زندگی (مورد مطالعه: مصرف کنندگان محصولات ارگانیک در شهر شیراز)،” تحقیقات بازاریابی نوین، vol. 5، no. 4 (پیاپی 19) ، pp. 163–184، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/506850/fa