APA:
کپینصیری، هانیه، فاریابی، محمد، و جبارزاده، یونس. (1394). بررسی تاثیر ارتباطات مبتنی بر همکاری بر بهبود عملکرد صنایع؛ نقش تعدیل کنندگی قابلیت های مرتبط با بازار (مطالعه موردی؛ واحدهای صنعتی استان زنجان). تحقیقات بازاریابی نوین، 5(4 (پیاپی 19) )، 53-72. SID. https://sid.ir/paper/509255/fa
Vancouver:
کپینصیری هانیه، فاریابی محمد، جبارزاده یونس. بررسی تاثیر ارتباطات مبتنی بر همکاری بر بهبود عملکرد صنایع؛ نقش تعدیل کنندگی قابلیت های مرتبط با بازار (مطالعه موردی؛ واحدهای صنعتی استان زنجان). تحقیقات بازاریابی نوین[Internet]. 1394؛5(4 (پیاپی 19) ):53-72. Available from: https://sid.ir/paper/509255/fa
IEEE:
کپیهانیه نصیری، محمد فاریابی، و یونس جبارزاده، “بررسی تاثیر ارتباطات مبتنی بر همکاری بر بهبود عملکرد صنایع؛ نقش تعدیل کنندگی قابلیت های مرتبط با بازار (مطالعه موردی؛ واحدهای صنعتی استان زنجان)،” تحقیقات بازاریابی نوین، vol. 5، no. 4 (پیاپی 19) ، pp. 53–72، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/509255/fa