APA:
کپیحیدرزاده، کامبیز،. (1393). بررسی تاثیر عوامل جمعیت شناختی و درک از برند بر تمایل به خرید خودروهای لوکس در میان مصرف کنندگان. مدیریت توسعه و تحول، 6(18)، 13-22. SID. https://sid.ir/paper/512380/fa
Vancouver:
کپیحیدرزاده کامبیز. بررسی تاثیر عوامل جمعیت شناختی و درک از برند بر تمایل به خرید خودروهای لوکس در میان مصرف کنندگان. مدیریت توسعه و تحول[Internet]. 1393؛6(18):13-22. Available from: https://sid.ir/paper/512380/fa
IEEE:
کپیکامبیز حیدرزاده،، “بررسی تاثیر عوامل جمعیت شناختی و درک از برند بر تمایل به خرید خودروهای لوکس در میان مصرف کنندگان،” مدیریت توسعه و تحول، vol. 6، no. 18، pp. 13–22، 1393، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/512380/fa