APA:
کپیعلیجانپور، ابراهیم، امری، پرویز، خفری، ثریا، و رزاقی اوجی تالاری، فاطره. (1392). مقایسه تاثیر دو روش آموزش عملی و چند رسانه ای در احیای قلبی و ریوی برمیزان یادگیری دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی بابل در سال 90. مجله دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد، 56(6)، 376-382. SID. https://sid.ir/paper/51241/fa
Vancouver:
کپیعلیجانپور ابراهیم، امری پرویز، خفری ثریا، رزاقی اوجی تالاری فاطره. مقایسه تاثیر دو روش آموزش عملی و چند رسانه ای در احیای قلبی و ریوی برمیزان یادگیری دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی بابل در سال 90. مجله دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد[Internet]. 1392؛56(6):376-382. Available from: https://sid.ir/paper/51241/fa
IEEE:
کپیابراهیم علیجانپور، پرویز امری، ثریا خفری، و فاطره رزاقی اوجی تالاری، “مقایسه تاثیر دو روش آموزش عملی و چند رسانه ای در احیای قلبی و ریوی برمیزان یادگیری دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی بابل در سال 90،” مجله دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد، vol. 56، no. 6، pp. 376–382، 1392، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/51241/fa