APA:
کپییزدانی، ناصر. (1394). ارزیابی اثربخشی تبلیغات اینترنتی در بازار فرش ایران. تحقیقات بازاریابی نوین، 5(1 (پیاپی 16) )، 43-58. SID. https://sid.ir/paper/512452/fa
Vancouver:
کپییزدانی ناصر. ارزیابی اثربخشی تبلیغات اینترنتی در بازار فرش ایران. تحقیقات بازاریابی نوین[Internet]. 1394؛5(1 (پیاپی 16) ):43-58. Available from: https://sid.ir/paper/512452/fa
IEEE:
کپیناصر یزدانی، “ارزیابی اثربخشی تبلیغات اینترنتی در بازار فرش ایران،” تحقیقات بازاریابی نوین، vol. 5، no. 1 (پیاپی 16) ، pp. 43–58، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/512452/fa